poniedziałek, 22 kwietnia 2013

nowy początek

Moje życie-mój wybór! 


Chcę zacząć znów żyć- szczęśliwa, pełna życia, radosna! Ale może zacznę od początku ;)
Jestem Ola, mam 21 lat i studiuję budownictwo. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w prowadzeniu bloga, ale myślę, że z czasem będzie mi to coraz lepiej wychodzić. Chcę zmienić swoje życie na lepsze, zdrowsze i pełniejsze a założenie bloga ma być początkiem czegoś nowego, czegoś co pomoże mi się przełamać i ruszyć do przodu. Potrzebuję miejsca w którym będę mogła się otworzyć, uzewnętrznić i być sobą. Ten blog będzie o zmianie stylu życia, zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach. Lubię sport i aktywność fizyczną, ale w ostatnim czasie trochę się pogubiłam, miałam problemy z hormonami i przytyłam. Chcę się wziąć za siebie i wprowadzić w życie pewnie zmiany o których mówię już od bardzo dawna ;). Ale wracając- kocham sport! Uwielbiam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, aerobik, bieganie, jazdę na rolkach! Chcę znów cieszyć się życiem, odzyskać pewność siebie i dawną energię. Mam nadzieję, że ten blog mi w tym pomoże i że zmotywowana oraz pełna chęci do działania odzyskam siebie i swoje marzenia! Wraca Olaaa laa! 

Pozdrawiam i do zobaczenia ;) 


P.S mój pierwszy wpis, może i nie jest idealny ale dla mnie najlepszy, bo dzięki niemu czuję że wszystko wraca na właściwe tory ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz